Dagens

Vaknade upp på Hönö, åt lite hönökaka, åkte färja, tog en cigg, åkte buss, tog en cigg, kollade i stan, tog en cigg, drog till varbergsgatan och ica maxi, tog en cigg, mötte upp Rickie+flickvän, åkte bil, tog en cigg, gav min streckgubbe+robot en liten vän+hund(ny tatuering), tog en cigg & gick till korsvägen, tog bussen, tog en cigg. Okej, fyfan va tråkigt. Det jag ville komma fram till är att jag har tatuerat mig idag och min mamma är skitsur och tycker jag är omogen. Men kom på att jag gjorde massa när jag kom hem och orkar inte skriva allt i mitt tråkiga format. Och nu är jag tråkig igen. Nåväl. Jag skulle dragit till Alexis förut men min mamma var för arg. Så nu ska jag sova så jag kan vakna och hitta på nåt kul.



CHERIO

/Sam Hilton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0