Konflikt med mitt inre jag #1

Att vakna upp i Mariaplans rondell av att en kaffelatte-mamma frågar "Hur är det fatt kära barn?" 06.15 en lördagsmorgon är tyvärr inte det ultimata slutet av en utgång i Göteborg. Det ultimata slutet är heller inte att ha en två timmar lång dispyt med vakterna på Park Lane om vem som vann Melodifestivalen 1991 (jag har ju givetvis wikipediat fram vem som vann och självklart hade jag rätt, Carola med Fångad av en stormvind).

Det må hända att man alltid har kul i Göteborg. Att man alltid träffar på en by Haart brud i Oskar Linnros gamla mössa och att man alltid hookar med ett ragg från förr. Frågan är ju bara den; Är det värt det?
Thug life,
Alexis Blom

Kommentarer
Postat av: F

hahahahah du är sjuk

2012-02-13 @ 19:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0